china-mei-juni-2017.reismee.nl

errata....03 juni vergeten

Omissie.......foutje...vergeten..daarom deze errata..

Wist u dat we over enige tijd in Su grandopening hebben van restaurant "NJAM FULU" met als chefs...Ilse en Hennah!

Op zaterdag 03 juni hebben 2 uit de Chinagang een kookworkshop gevolgd...en hebben de hele gang verrast omdat we Allemaal mochten proeven wat ze hebben gekookt ..: 3000 dumplings, in bier verdronken vis, porkstrips met groente en pampoentop..natuurlijk met rijst....a ben switiiii.

De middag bracht ons naar een armoedige wijk in Yangshou waar we konden zien hoe de bekende waaiers met de hand worden vervaardigd. Oja een deel van het gezelschap heeft de tocht naar de waaiers per fiets gemaakt.....geen sinecure...zwaar ,,,,,,,,heuvel op en af..... echt zwaar...

Daarna hebben 7 Chinacrewmembers zich blootgesteld aan lieflijke Chinese handen, knokkels en ellebogen voor een full-bodymassage..censuur..geen foto's!! Boi.... Miles werd gemasseerd door een mooooie Chinese girl..

Zelfs een opkomende griep werd weggemasseerd bij twee van onze crew...

Oke de omissie van 03 juni is goedgemaakt...we zijn nu helemaal bij...het laatste restje Yangshou hebt u ook gehad...Tjek de foto.s