china-mei-juni-2017.reismee.nl

Hallo hallo... er moet toch ergens een begin worden gemaakt...

Hallo en welkom op "de reislog China-mei-juni-2017

Het is wel een beetje vroeg , maar we moeten ergens beginnen toch? Op 17 mei vertrekt een groot deel van de China-mei-juni-2017groep vanuit Su naar Nederland. Op zondag 21 mei begint het gezamenlijke verhaal...ons China-avontuur....

Als ik de reacties in onze groepsapp volg....heeft iedereen er ZIN in! Dussssss....lets go.

Dé plaats om op de hoogte te blijven van de ervaringen en ook de avonturen die we als groep meemaken tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en mogelijk kun je ook via de kaart ons te volgen en waar we zijn geweest. Meer informatie over de China-mei-juni2017groep en over de reis die we maken tref in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wij zien je graag terug op onze reislog en.............. laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Namens allen

Karin

Reacties

Reacties

Martha B

Ik geniet mee met jullie avonturen ..

yvonne jong

Ik reis via de blog met jullie mee. Eet aub wat van het lekkers voor me. Ik lust alleen geen dogmeat. Enjoy folks!

kitty

gezellig en spannend. veel plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!